Sandėlių procesų optimizavimas ir išmanus valdymas yra daugelio buitinės technikos gamintojų bei tiekėjų veiklos prioritetas. Būtent jos dėka galima žymiai paprasčiau ir efektyviau stebėti sandėlio likučius realiu laiku bei gauti visą reikalingą su atsargų judėjimu susijusią informaciją. Surasti reikalingų buitinės technikos atsargų paiešką sandėlio valdymo sistemoje galite atlikti įvedant prekės pavadinimo fragmentą, modelio numerį ar prekės identifikacijos kodą ir sistema jo ieškos visuose programos laukuose. Sandėlio valdymo sistemoje galima sukurti ir savo sandėlių struktūrą, galima aprašyti transportavimo sąlygas ir turto grupes, prijungiant ir apskaitos konfigūravimą. Taip pat jomis besinaudojant, lengvai paruošite inventorizacijos aprašus, kur sistema automatiškai surinks visus, dokumentais pagrįstus likučius.
Siekiant atlikti efektyvią prekės paiešką galima naudotis specialiais filtrais, juos pasirinkus paieška yra greitesnė ir efektyvesnė. Paieškos rezultatus galima lengvai eksportuoti ir susikurti dokumentus norimu formatu ir taip galite automatiškai suformuoti sandėlio atsargų ataskaitas. Likučių paieškoje pateikiama detali informacija apie turimą turtą: turimas kiekis, savikaina, pardavimo kaina, gavimo dokumentai bei kita susijusi informacija.
Detalioje paieškoje nurodžius paieškos laukus ir susiaurinus paiešką, tiksliai matysite kokie veiksmai buvo atlikti su tam tikromis atsargomis. Vidinių operacijų pagalba galite pervežti, sukomplektuoti ar iškomplektuoti, nurašyti ar keisti atsargų vertę.
Vidinės operacijos padeda pilnai valdyti atsargų likučius sandėlyje. Tada suvedus faktinius likučius yra formuojamas neatitikimų sąrašas. O radus neatitikimų, turimų produktų likučiai yra perrūšiuojami arba nurašomi. Taip pat galima stebėti ir atsargų judėjimą.
Pasirinkti išmanųjį sandėlių valdymą verta dėl keleto priežasčių, pagrindinės iš jų: padeda suklasifikuoti sandėlius pagal tipus; vykdyti sandėlio atsargų valdymą; nepanaudojus medžiagų ar žaliavų, galima jas grąžinti atgal į sandėlį; efektyviau valdyti dokumentus.