Jaunesni skaitytojai tikrai neprisimena kaip atrodė pagalbos kelyje paslauga prie 3-4 dešimtmečius
Žinoma, automobilių skaičius keliuose buvo nepalyginamai mažesnis tad ir šias paslaugas siūlančių buvo ne tiek daug. Pagrindinė priemonė transportuoti automobilius budo speciali priekaba ant kurio buvo galima užkelti priekinius arba galinius ratus ir taip vilkti automobilį iki paskirties vietos.
Lietuvos keliuose daugėjant hibridinių ir elektrinių automobilių, keičiasi ir pagalbos paslaugų teikimo specifika todėl bendrovėms tenka prisitaikyti prie naujų aplinkybių. Tai reiškia, kad operatoriai turi mokytis kaip aptarnauti naujas technologijas, kas galima ir kaip negalima aptarnauto tokių automobilių.
Prognozuojama, kad ateityje dėl vis patikimiau gaminamų automobilių ir juose naudojamų inovatyvių technologijų techninė pagalba kelyje pasikeis, nutols toliau nuo kontaktinės kai reikią kažką pakeisti ar suremontuoti automobilyje į didžioji dalis bus aptarnaujama nuotoliniu būdu. Tai lemia ir gamintojų pastangos automobiliuose diegti kuo daugiau savidiagnostikos programų. Žinoma, tokių dalykų kaip nuleista padanga ar išsikrovęs akumuliatorius vis dar pasitaikys tačiau manoma, kad 2040 metais didžioji dalis pagalbos skambučių bus ne apie tai, o apie automobilio kompiuterines programas, įvairius jos sutrikimus ir gedimus. Pagalbą kelyje teikiančios įmonės nori nenori turės transformuotis, investuoti į specialistus galinčius aptarnauti vairuotojus nuotoliniu būdu. Techninės galimybės tam bus pakankamos nes jau dabar galima laisvai siųsti visą automobilio informaciją ir leisti jį valdyti per atstumą.
Šiuos technologinius atsinaujinimus galės įveikti tik nedaugelis techninę pagalbą teikiančių operatorių. Didelės investicijos ir maža rinka išstums smulkius pavienius verslininkus ir Lietuvoje pasiliks tik kelios stambios įmonės aptarnausiančios visą teritoriją. Tačiau kol tai įvyks, turės praeiti keli dešimtmečiai nes nepamirškime, kad mūsų uždirbamos pajamos dar vis labai stipriai atsilieka nuo Vakarų Europos gyventojų tad ir automobilių parkas dar ilgai bus senas. Specialistai yra paskaičiavę, kad norint pereiti prie modernaus transporto ūkio visoje šalyje, hibridinių ir elektrinių automobilių rinkoje turi būti ne mažiau nei 70 procentų. Viskas priklausys tik Lietuvos ekonomikos vystymosi, na o pagalbos tiekimo įmonės turės prisitaikyti prie vis labiau modernėjančių automobilių ir miestų kuriais jie važinėja.