Bakalėjos, į kurias įeina: kava, prieskoniai, miltai, makaronai, kruopos, ir namų apyvokos reikmenys yra vieni dažniausiai vartotojų perkamų prekių. Žmonės turi reguliariai pirkti bakalėjos ir namų apyvokos reikmenis, kad patenkintų savo kasdienius poreikius. Internetinės parduotuvės, siūlo platų produktų asortimentą – nuo maisto, valymo priemonių ir asmeninės priežiūros prekių. Taip pat dažnai perkami yra valymo įrankiai, skalbimo bei virtuvės reikmenys. Šių daiktų paklausa išlieka didelė, nes jie būtini švariems ir tvarkingiems namams palaikyti.
Drabužius ir aksesuarus taip pat dažnai perka vartotojai. Žmonės dažnai perka drabužius ir aksesuarus norėdami neatsilikti nuo naujausių mados tendencijų arba pakeisti susidėvėjusius daiktus. Internetinės prekyvietės, tokios kaip „Vinted“, siūlo platformą žmonėms pirkti ir parduoti dėvėtų drabužių ir aksesuarų. Tai ne tik suteikia vartotojams prieinamą pasirinkimą, bet ir prisideda prie tvarios mados praktikos. Drabužių ir aksesuarų paklausa išlieka didelė, nes žmonės ir toliau išreiškia save pasirinkdami madą.
Asmens priežiūros ir grožio produktai taip pat yra populiarūs tarp vartotojų. Asmens priežiūros ir grožio produktų paklausa pastaraisiais metais auga, o odos priežiūros rinka yra didžiausias kosmetikos pramonės segmentas Japonijoje. Žmonės perka asmens priežiūros ir grožio priemones, kad išlaikytų savo higieną, pagerintų išvaizdą bei bendrą savijautą. Šie produktai apima odos, plaukų priežiūros ir makiažo priemones. Tikimasi, kad šių produktų populiarumas ir toliau augs, nes žmonės pirmenybę skiria savęs priežiūrai ir gerovei. Be asmens priežiūros ir grožio produktų, žmonės taip pat reguliariai perka maistą. Maistas yra pagrindinė būtinybė ir žmonėms jo reikia norint išgyventi. Tačiau maisto rūšys, kurias žmonės perka, gali labai skirtis priklausomai nuo jų individualių pageidavimų ir kultūrinės kilmės. Pagal statistiką, pagrindinių prekių krepšelį sudaro buitinės prekės ir ūkio prekės. Galima daryti išvadą, kad tai labiau reikalingos prekės pirkėjams nei maistas ar rūbai. Prekių perkamumą taip pat įtakoja ir kaina, kurią atsirenka kiekvienas pirkėjas. Daugiau apie tai http://weboaze.lt/