Nors koronaviruso banga viešbučių ir turizmo verslui smogė stipriausiai, tačiau kažkada visa tai praeis, o ekonomikos augimas bei plėtra vėl ims reikalauti daugiau apgyvendinimo vietų ir viešbučių. Tai yra tokia verslo niša, kuri yra pakankamai atspari ekonomikos nuopuoliams ir pakilimams (atmetus force majeure), todėl labai didelė dalis turtingų žmonių verslą pradėjo, yra investavę arba šiuo metu investuoja į viešbučių tinklus. Logika yra labai paprasta – žmonės nori naujų patirčių, nori pailsėti, dėl to keliauja. Keliaujant reikia apgyvendinimo paslaugų. Tiems, kurie netolimoje ar tolimesnėje ateityje nori įsitraukti į viešbučių ir apgyvendinimo paslaugų verslą, surinkome 6 patarimus, kurie padės greičiau veikti sėkmingai ir pelningai.
1. Kiekvieno kambario patogumai
Nors kambarius ir patalpas galima diferencijuoti pagal jų klasę, tačiau jie visi turi būti aukštos kokybės. Net ir standartinis numeris turėtų turėti privatų tualetą ir dušą. Nors egzistuoja ir klesti hosteliai ir nakvynės namai, kur tokių patogumų nėra, tačiau jų pelningumas yra labai mažas, lyginant su viešbučiais arba apartamentais. Jeigu kambarių turėtų būti daug, visai verta juose pastatyti vandens šildytuvą. Išlaidas vienam ar keliems vandens šildytuvams suskaičiuoti galite paspaudę ant šios nuorodos – https://www.varle.lt/vandens-sildytuvai/.
2. Pradžioje gerinkite visų svečių kambarius
Tarsi „netyčia“ pirmus porą metų, esant progai, kol kuriate prekinio ženklo vertę, pagerinkite kiekvieno svečio kambarį. Tai yra, jeigu žmogus atvyko į jūsų viešbutį mėnesiui po atsidarymo ir užsisakė standartinį numerį, bet yra daugybė laisvų aukštesnės klasės numerių – pasiūlykite jam/jai nemokamą pagerinimą. Tai yra puikus marketingo triukas, kuris klientui leis pasijausti ypatingam ir sukels norą grįžti dar kartą.
3. Kuponai bei nuolaidos
Jeigu žmogus į jūsų viešbutį atvyksta 10 kartų per metus, kodėl gi nepritaikius jam lojalaus kliento nuolaidos?
Sukurkite nuolaidų sistemą, lojalių klientų korteles arba kitą sistemą, kuri veiktų kaip saitas, surišantis jus ir jūsų klientus. Jeigu pasiūlysite jiems geras sąlygas, jie tikrai grįš ir pasinaudos jūsų siūlomomis nuolaidomis bei leis lengviau organizuoti plėtrą, rengti marketingo strategijas ir optimizuoti viešbučio ar apgyvendinimo įstaigos veiklą.
4. Neįkyrus kambarių aptarnavimas (angl. room service)
Dažnai, bent jau Lietuvoje turime problemą, kad kambarių aptarnavimo personalas yra prastai apmokytas ir gauna nedideles algas, dėl to savo darbą atlieka ne geriau vidutiniškai. Įkyrus arba neatsakingas kambarių aptarnavimo personalas gali labai apkartinti bet kurio svečio viešnagę, todėl negailėkite lėšų atsakingų darbuotojų atrankai, jų apmokymams ar kompetentingos agentūros samdymui.
Net ir gražūs gestai be praktinės naudos, tokie kaip iš rankšluosčių išlankstyta gulbė (ką daro Šiltųjų kraštų viešbučių personalas), sistemos, kad ant žemės numesti rankšluosčiai būtų pakeisti naujais, „Prašom netrukdyti“ lentelės bei kiti dalykai padės specialistams(-ėms) geriau atlikti savo darbą, o svečiams labiau mėgautis vizitu.
5. Kuo daugiau opcijų klientams
Kuo daugiau patogumų turi viešbutis bei apgyvendinimo vieta, tuo geriau. Parkavimo vietos, minibaras, seifai, sporto salė, baseinas, oro kondicionieriai, televizoriai ir taip toliau. Nors investuoti į kokybę galima tikrai daug, verslo pradžioje pasverkite, kokie privalumai jūsų patalpose bus svarbiausi ir į juos kol kas sutelkite didžiausią dėmesį.